Lägenhetsvisning

I söndags var jag och Andreas och kollade på två lägenheter. En på liljeholmen och en på väster. Liljeholmen var väl inte så mycket att ha men det på väster var riktigt fin! Fint kök och fint badrum = det viktigtaste för mig, haha!

Imorgon bär det av till Borås och Borås djurpark. Det är Attarpsskolans skolresa, ska bli mysigt! Spännande och se vad för djur som finns. Vi var ju där för några år sedan, jag Sine och Emma. Men då spöregnade det, imorgon ska det bli finfint väder - enligt prognosen.

På fredag har jag min lediga fredag. Det är Jönköpings marknad fredag-lördag. Jag har lite "måsten" på fredag; gå till banken och byta dosa, köpa en cardigan/kofta till bröllopet på lördag, drop-in klippning, handla mat, träna och städa. Sen på kvällen väntas after work med mina galna kollegor, ha! Blir säkert väldigt trevligt! ;)

Cremevit tubklänning från MQ

Ska bäras på Martins och Camillas bröllop på lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0