Drömmar

Ibland sitter jag på Hemnet och drömmer mig bort. Tänk om man kunde ha ett hus! Hade vart underbart. Trädgård, parkeringsplats, tvättstuga, pysselrum, kontor, ja allt! Synd bara att det är pengar som styr, jag som alltid säger att jag inte bryr mig så mycket om pengar och man klarar sig bra som det är. Men, ändå, så är det pengar som styr var man kan bo. Brukar förälska mig i alla möjliga bostäder. Just nu är det detta huset som gäller.

http://www2.skandiamaklarna.se/bilder.aspx?TYP=CMVilla&GUID=3U3RHJ4ELMRD40L8

Tänk om det vore vitt, åh! Hahah. Det är inte perfekt, men det är nära ;)

Jag har sparat ner lite andra enstaka bilder från lägenheter och hur som faller mig i smaken.

Jag är svag för vita kök. Tycker också att det är fint om det finns något glasskåp eller öppna hyllor där man kan ställa fina skålar och glas.

Väldigt modernt, jag gillar när det är assymetriskt, eller vad man kallar det. Hah.

 

Fint ljust kök! Mycket förvaring.

Snyggt med många ljusstakar på bordet.

Jag gillar kaklet! Undrar dock hur lång tid det tar innan man tröttnar på det, men men, jag gillart!

 

Bilder från hemnet.se




Kommentarer
Postat av: annika

ååå det huset har jag också spanat på! Rött med vita knutar är lite min grej! :p Men som sagt lite dyrt för oss som fortfarande är studenter.. du och andreas som båda knegar tycker jag dock kan köpa det så kan jag komma och hälsa på! :p

2012-05-08 @ 16:13:41
URL: http://anicay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0