Dålig

Nu har det uppdaterats för lite igen. Men har legat i soffan och mått skit onsdag kväll tills igår. Haft magvärk och illamående, spytt en gång. Men nu mår jag kalas! Haha, härligt! Har inte gjort mycket de senaste dagarna, plöjt massvis med avsnitt av Prison Break, i torsdag spenderade jag nog minst 6 timmar framför det... Börjar drömma läskiga saker nu, typ att jag är förföljd. När jag går ut på gatan börjar jag kolla mig omkring, det kanske är någon som följer efter mig?! HAHA, börjar bli skadad av den serien. Men nu är jag i hälften av säsong 4.. så snart är det slut.

Dags att packa klart inför resan imorgon
, då tar vi flyget till Rhodos. Ska bli ljuvligt, underbart att komma iväg och bara koppla av. http://www.fritidsresor.se/resa/grekland/rhodos/rhodos-stad/mitsis-grand-hotel/?season=sommar-2012 Vårt hotell, ser döfint ut :)

Idag blev det äntligen lite träning.
Har ju mått illa hela veckan faktiskt och det blev ingen träning, var rädd att spy ner instruktören ;) Men idag blev det body pump. Var på Sportlife city för första gången. Skitstort, blev sjukt nervös av att gå in där. Som tur va skulle jag träna med Linda, så hon fick visa mig runt. Det var väldigt fint och fräscht måste jag säga, positivt överraskad!

Sportlife Atlantis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0