Vårjacka

Jag är ju på jakt efter en vårjacka nu. Hittade en som verkade fin på Lindex, men fanns tyvärr ingen kvar i min storlek, buu! Men nu satt jag och surfade på junkyard.se (där jag precis har beställt byxa + skor!!) och hittar en jacka som verkar frääään! Det är märket WEMOTO, vilket jag inte har hört talas om innan.

Den gröna är fin, men jag föredrar nog den svarta. Sjukt sugen på att beställa, dock rätt dyr, hm. Hittade en snygg t-shirt också. Jag tror man ser riktigt cool ut i den, eftersom det är solbrillor på, hahah! Den är från märket SKANK vilket inte heller är så känt för mig, men jag är ju i och för sig inte särskilt insatt i sånt där, jag köper ju det jag tycker ser snyggt ut. Denna är dessutom ekologisk, vet jag inte riktigt vad det innebär, men det låter greejt!

 

Dessa tåls att tänka på. Mitt i allt hittar jag faktiskt en väska också. Jag som aldrig hittar väskor jag tycker om. Den är från Svea, blå med blommor. Jag tänker att den blir snygg med mina mörkblå Converse.

 

Så, det är mina kläddrömmar just nu, det varierar ju rätt ofta, haha! Nyss tränat Body pumo så nu blir det duschen och sen mys i soffan. Imorgon är det onsdag vilket innebär sovmorgon, me like! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0