Sol

Söndag morgon och solen skiner. Det är så himla skönt att vakna upp och det är ljust. Det är söndag, jag sitter här med mitt kaffe och fundera på vad dagen har att erbjuda. Jag och Andreas ska ta en sväng med bilen sen. Det blir Biltema, Ica maxi och kanske a6.

I veckan beställde vi kläder från Junkyard. Det var 10% rabatt plus att Andreas hade lite extra rabatt för han handlar så mycket kläder där (!!!). Jag köpte i alla fall ett par byxor som jag har pratat lite om och ett par vita converse. Dock fanns inte byxorna i min storlek så jag chansade och tog en storlek större, de ska ju ändå vara pösiga så det kanske inte gör något.

Så detta kommer hem till mig i veckan. Då blir jag happy happy! Hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0