Sallad

Idag har vi varit i Nässjö och firat mamma som fyller 45 år idag, hurra hurra! Efter kalaset så åkte vi till ICA Maxi och handlade. Vi köpte massa mumsiga saker. Ikväll blev det kyckling och baconsallad. Det var riktigt gott. På min tallrik var det; kyckling, bacon, tomat, gurka, isbegssallad, vintersallad, fetaost, oliver, soltorkade tomater, champinjoner, rödlök och mangorajasås. Det blev en riktig hit!

Nu under kvällen så har jag lyckats låsa min mobil. Så nu kan jag inte ringa till någon, smsa, spela wordfeud eller lyssna på Spotify. Hopp. Då blir det lite dator en stund då.

Förresten så har jag lärt mig något nytt (fast jag har kunnat förr), jag har lärt mig att lägga upp maskor. Alltså när man ska sticka. Mormor fick visa mig när jag var på besök, hon gör ju så satans fort så jag hann inte med. Men nu när jag satt för mig själv, utan press, ja då gick det. Så nu har jag börjat på något som jag inte riktigt vet vad det ska bli.

Ja, nu är tant Linda i farten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0