Melodifestivalen

Melodifestivalen är avgjord. Loreen vann. Jag tycker den låten var helt okej och jag är nöjd med resultatet. Igår var det lite fest. Vi började här hos Andreas en stund och gick vidare till Jens, där det var lite fler folk. Kul att träffa gamla sköningar igen. Vidare mot Kåren (som hade öppen kväll). Även där träffar man gamla goingar. Men jag fick magknip och det gick verkligen inte över. När Andreas kom fram och sa att han också hade ont i magen, då misstänkte jag att det var något, så jag gick hem. Andreas kämpade vidare lite till, men precis när jag hade kommit hem ringde han och sa att han också var på väg hem. Undra vad vi hade ätit - eller inte ätit, haha! Vi börjar misstänka att det var någon slags hunger för vi hade inte ätit så mycket under dagen, eller så var det något vi ätit, vem vet?

Idag skiner solen, jag ska nog ta ett varv runt munksjön snart. Man kan ju inte sitta här hela dagen. Får dock inte missa DH sen, såg ju inte det i tisdags och det är repris vid 14:10! Sen blir det väl att städa lite och jobbplanering.



Desperate housewives - bästa på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0