Ledig

Idag har jag min lediga fredag. Känner att jag har ett bra flyt idag. Jag gick upp någon gång efter 8. Åt frukost och tittade på nyhetsmorgon i lugn och ro. När Andreas åkte till jobbet drog jag på mig träningskläderna och traskade bort till Atlantis. Blev lite kondition på crosstrainern och cykel. Jag var sjukt svettig efteråt! haha! Sen har jag vart nere med lite sortering i sorteringsrummet, ätit lunch och pillat med lite allt möjligt. Känns ändå som jag har hunnit med en del!

Igår var jag på dejt med Yineth.
Hon föjde med med och köpte en cykel. En äkta biltema-cykel blev det, haha! En limegrön sådan. Men det får duga, känner inte att jag vill köpa en cykel för 5000 när man bor centralt, den blir säkert snodd dåe. Den är nästan ihopmonterad nu. Vi började med det igår, jag och Andreas. Men ingen av oss var på särskilt bra tålamod/humör, så den blev inte riktigt färdig, haha.

Nu ska jag vika lite tvätt,
dammsuga och lite annat som alla tycker är roligt. Jag får väl klappa mig på axeln efteråt och ta en kaffe och den där kexchokladen som ligger i skåpet, haha! Ha en bra dag!

Cool frisyr som jag hittade igår när jag kollade lite frisyrer. Undrar bara om den är lätt att göra på sig själv?

Nä, tror inte det. Men snyggt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0