Klänning på bröllop

Nu säger de att det är vår. Men jag ropar nog inte hej riktigt än, även om dagen har varit underbar. Jag bara längtar efter att få ha vårkläder hela tiden, slippa den där fördömda vinterjackan! Men fortsätter det så här så verkar det lovande.

Sitter och fönstershoppar på nätet
. Hittade en jättefin klänning som jag skulle vilja köpa, för att ha på min kusins bröllop i maj. Men usch, jag tycker den är för dyr, kostar typ 8-900, vet ju inte om jag kommer använda den någon mer gång, hm.

Den kommer från Nelly.com. Men jag får väl fundera. Jag har ju egentligen bestämt mig för att jag ska köpa det jag verkligen vill ha, och istället dra in på impulsköp, alltså sånt som är fint för stunden men som jag tröttnar på snabbt. Får fundera lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0