Kläderna

Kläderna som jag har beställt har kommit. TYVÄRR var byxorna för små och de ska skickas tillbaka, jag har inte bestämt om jag ska ta en större storlek eller skita i det. Skorna passade i alla fall bra, och snyggar är dem! Nu vill jag ha riktig vår så att jag kan använda dem.

Igår blev det en liten spontankväll. Jag och Andreas köpte pizza och tittade på film; de tre muskitörerna. Sen ringde Bardh och sa att vi skulle gå till kåren. Så 21:30 hoppar jag in i duschen och 22:00 går vi mot Elin. Haha, lugn kväll för övrigt. Ikväll gör vi respris men då blir det nog helkväll. Det är tydligen många som ska ut idag.

Idag är det ytterligare en sån där skön lördag med inte så många måsten. Tänkte ta en promenad/gymma, åka till Forserum och säga hej till pappa och städa lite. Får väl ta och ge mig ut snart, innan solen försvinner. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0