Hårvård

Det blev ju inte som jag hade tänkt mig. Åkte ner på stan innan jobbet sen ändå. Hahah, kunde inte hålla mig! Dock blev det inget handlat på Gina tricot som egentligen var tanken. Istället blev det den där gröna cardiganen på H&M (som jag egentligen tycker är lite för kort i modellen) och ett somrigt linne med fjärilar på.

Efter jobbet åkte jag upp till a6 och handlade silvershampo och volympuder till håret. Bara så att ni vet; salongen på a6 har väldigt bra priser på hårprodukter! "Dust-it" som jag köpte kostar typ 169:- på en salong nere på stan, på a6 kostade samma produkt 99:-. Det är ända skillnad! Funderar på om jag kanske skulle klippa mig där uppe? De var himlans trevliga när jag var där inne idag. Någon som har klippt sig där innan? Usch, vill ju egentligen inte klippa mig, har ju sån frisörskräck. Men snart måste jag nog, får väl unna mig något fint efteråt. Typ som när man var liten och gick till tandläkaren.

Nä, nu ska jag se om jag hittar några snygga frillor på nätet, så jag kan bli lite taggad att ev. sätta mig i den där hemska stolen. God natt!

Några frisyrbilder som jag har sparat på datorn sen innan:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0