Midsommarhelgen

Fy på mig! Inte ett enda kort togs under midsommar. Blir ju inte så kul och läsa detta inlägget. MEN, vi firade i alla fall midsommar i en stuga, ca 17 km från Jönköping. Vi åt gott, drack gott och badade underbar badtunna. En riktigt trevlig midsommar!
 
Dock har jag dratt på mig någon förkylning. Däckade vid 19.00 igår och vaknade vid 8.00 idag, hm, 13 timmars sömn. Men febertermometern visar ingen feber, så det kan ju inte vara så farligt trots allt, lite halsont bara.
 
Idag har jag vart i min lägenhet och röjt lite. Jag har en del kläder som jag har tänkt att göra mig av med. Och annat också såklart. Nu håller jag på och lagar lunch, blir rätt tidigt att äta idag, men vart ju uppe rätt tidigt också. Örtpotatis och korv med ört- och vitlöksgräddfil.
 
Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0