Födelsedag

Jag har insett, att det är inte särskilt coolt att fylla år. I alla fall inte 24 så jämt och ojämt ju. Firar typ ingenting i år. Det här med att fylla år har lixom runnit ut i sanden lite. Men hade ju vart kul sen när man fyller 25, att ha en stor fest, och ta igen alla födelsedagar man inte firat sen man fyllde 20!

Sen har min bil gått och pajat, huh
. Så av pappa blir det kanske en ny bränslepump i födelsedagspresent. Jag kanske har tagit mig lite vatten över huvudet, men jag ska cykla till jobbet imorgon. Vet ej hur detta ska gå. Men jag tror inte det är några problem dit, det jobbiga blir nog att cykla hem sen, haha! SÅ jag hoppade träningen idag, både för jag haft huvudvärk till och från sedan i lördags plus att jag inte vill dra på mig onödig träningsvärk.

Nu ska jag nog ta och rensa lite jordgubbar som jag tänkte äta med vaniljglass sen, mumma!
Hejdå från en 24-åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0