Semester

Nä, det händer inte tillräckligt mycket i mitt liv för att jag ska uppdatera ofta, haha! Så snabbresumé vad som har hänt sen senast.

- Fått hem de nya köksluckorna och bänkskivorna till Andreas kök, de ska upp imorgon.
- Köpenhamnresa på gång med våra vänner Andreas och Linda.
- Klippte av mig håret, fortfarande lite i chock. Detta beslut är inte likt mig. Jag kan ha blivit någon annan, någon modig.
- Semester från och med idag och 4 veckor framåt. Halmstad är det ända bestämda, vi inteväntar vackert väder.
- Jag har köpt Rumble premium. Nu kan jag välja snygga gubbar, se hur många gånger jag vunnit mot Andreas (många) och se mit längsta ord som är "snorigare".

Så. Nu när jag har gått på semester och allt sitter jag här i soffan, kollar på Family guy, läser inrednings- och mattidningar och äter OLW's lättsaltade chips. Andreas är på AW med jobbet, vilket brukar betyda helkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0