Halmstad

Nu ska vi uppdatera lite från semestern. Den 22 juli åkte jag och Andreas till Ullared och vidare mot mammas stuga i Halmstad. I Ullared handlades det sedvanligt ganska mycket, försökte ända inte handla så mycket, men men, det går inte att undvika. Det som är värt att nämna är väl en resväska av en mindre storlek, svart transparent ärmlös skjorta, leggings, strumpor, spelet "kampen mellan kvinna och man", 2 skärp och lite hygienprodukter.
 
Väl framme i Halmstad hade vi jättefint väder. Vi hade verkligen prickat in semesterns finaste dagar. Vi stekte och hade det gött i solen, drack några öl och grillade varje kväll. Riktigt skönt var det!
 
 
Sommarläsning: Hungerspelen av Suzanne Collins. Jag tycker det var jättebra. Såg att den var riktad mot ungdomar eller unga vuxna, de måste ju mena mig, eller? haha. Beställde uppföljarna från adlibris nu så kan jag fortsätta läsa triologin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0