Trettonde dagen

Idag är det en röd dag och då är man ledig. Jag och Sine var på Body Pump innan idag. Snacka om att jag var helt slut efter det, orkade knappt strecha. Men får väl fortsätta gå på de passen, så man blir stark!

Idag blev det pannkakor med blåbär och vanlijkesella till lunch. Var så fruktansvärt sugen på pannkakor så jag kunde inte motstå. Har köpt ingredienser så att jag kan baka ett müslibröd, får se om jag orkar det idag, annars blir det någon annan dag i helgen.

Har pysslat lite idag, testat smyckeslimmet som jag köpte hem för ett tag sen. Håller på och torkar, så vi får se om det håller. Ikväll ska jag och Sine ha pysselkväll, det blir nog mest virka och sånt.

God kväll så länge!

Min favoritstol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0