Söndag-måndag

Nyss hemkommen från min och Andreas kortweekend i Göteborg. Vi har haft det mysigt och bra, lite livskvalité i vardagen. Vi åkte igår på förmiddagen och stannade till på Lager 157. Vi hittade lite var. Jag handlade:

Sen vart det vidare mot Göteborg och hotellet, Arken. Man kan säga så här, att med mig som kartläsare gick det rent ut sagt åt helvete att hitta dit! Med cirkus 1 timmes felkörning hittade vi i alla fall dit, tur att vi båda var på gott humör, annars kunde vi nog blitt lite osams, hahah! Checkade in på hotellet och svirade om till badrock och ner mot Spa't. Fanns massa olika pooler, bastu, mörkterapirum, ljusterapirum. Vi tog oss varsin nack. och ryggmassage också, gött vare. På kvällen väntade 3-rätters och det smakade väldigt bra.

Vi checkade ut vid 11-tiden idag och åkte in mot Göteborg centrum. Tog en shoppingrunda och lunch innan hemfärden. Den här gången var det jag som handlade lite mer, men det var nog väntat ;)

Ny äppelplånbok från Monki.

Rosa mössa, blå mössa och rosa pannband från Stadium.

...och även

Lila strumpbyxor från Indiska

Två hjärtformade plastväxter från Bolagret

Svart genomskinlig klänning från Carlings

Tack mitt hjärta för en fin "helg" i Gbg. Nu dags att ta tag i vardagen.. bla bla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0