CXWORX

Idag var jag och Sine på Atlantis nya pass CXWORX. Jag som hade en ruggig träningsvärk sen bodypumpen igår, kunde knappt lyfta armarna över huvudet. Men detta passet var i intensiva 30 minuter, mag- och ryggträning. Det var faktiskt riktigt bra, så det ska jag gå på någon mer gång.

Ska upp en sväng till garnaffären vid Eko nu tänkte jag. Började virka lite igår igen, det var ett tag sen. Ska köpa lite nya garn.

En annan rolig grej var att jag länkade hit på facebook igår, och jag fick 50 besökare, najs! Synd att jag inte skriver så mycket intressant, så de kanske blev besvikna, haha! Det går sådär att ladda upp inlägg från iphonen. Det går bra så länge man skippar bilder, men det är ju oftast det som är roligast att kolla på i en blogg, läsa är ju tråkigt. Haha. Så bäst jag avslutar nu! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0