Söndag

På söndagar ska man slappa. Men jag har ju redan slappat fredag och lördag och är inte alls sugen på att slappa idag. Dock har förkyldningen inte gått över än och jag snorar som jag vet inte vad. Men nu är jag så uttråkad, vet inte vad jag ska göra. Jag och Andreas städade hans lägenhet innan, det går ju rätt fort när man inte bor så stort. Det mest frustrerande är att hjärnan vill så mycket men kroppen orkar inte. Hjärnan vill gärna gå en preomenad eller gå och träna men inte kroppen. Må den dumme förkyldningen vara borta imorgon!

Fördriver mycket tid på Pinterest nu, nu har jag ansökt och även blivit medlem. Så nu får jag nog spana runt hur det fungerar på riktigt.

En riktigt läcker tårta som jag hittade på pinterest.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0