Snart helg

Nu räknar jag ner inför helgen. Har varit en relativt tuff jobbvecka med mycket övertid och sånt. Laddar inför imorgon, ska egentligen sluta 13.00. Men många borta från jobbet så kan inte med att gå hem då, för barnens skull faktiskt, så det blir jobb till 15.00. Annars skulle det bara varit vikarier som jobbat på eftermiddagen och det känns inte ok. Dock sitter jag här med huvudvärk och lite feber. Men tog en ibumetin så det känns rätt ok nu. Öppnar ju fritids imorgon så har ju inte så mycket val, hehe.

Efter jobbet blir det after work med gamla goingar från högskolan. Skulle testat zumba imorgon med ju, men hoppar det, känns inte som att jag kommer att hinna. För på fredagar vill jag inte stressa, nope! Måste nog sova en timme också innan det är dags för festligheterna.

Jag hoppas på en fin helg med mycket sol och glädje! Ha de gött allesammans och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0