Måndag

Då var veckans första dag här och snart är den slut. Var och tränade en liten sväng innan. Jag sov så länge efter jobbet så missade de passen som jag ville gå på, så det blev träning på gymmet. Eller rättare sagt kondition. Får bli styrka imorgon, tänkte ta ett body pump då. Sen får det väl bli ett spinningpass någon dag i veckan med. Men när, det får vi se.

Efter den här helgen längtar man bara efter våren. Det vart helt underbart med sol. Jag tog vårkänslorna på stort allvar och gick i skinnjacka och converse i söndags, fortfarande lite för kallt, men åh jag gillart!

Köpte ett par nya converse i söndags, mörkblåa. De har ju billiga på a6 outlet, där kostar de bara 499:-. Har i och för sig funderat på att lämna tillbaka dem, men tror nog jag behåller dem ändå, mouahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0