Knäckebröd klara

Så, nu är fyra plåtar knäckebröd klara. Några blev bra, andra blev mjuka och endel blev brända. Men de flesta blev crispiga och goda, med flingssalt blir det riktigt gott, nästan som snacks.
Nu står Andreas och steker hamburgare. Vi kom inte på något annat att äta, haha! Men idag blir det med Friscobröd, mums.
Hittade ett sånt bord som jag vill ha på Facebook loppisen, och i Forserum av alla ställen. Hoppas hon svarar bara så att det inte har gått till någon annan. Om det blir mitt, då måste jag nog ha tag i en slipmaskin också, hehe.

Nu, halv åtta hos mig!

Kommentarer
Postat av: annika

Ville ju egentligen kommentera det andra inlägget men det gick inte! Men jaaa! lätt spinning en gång i veckan, nu kör vi! riktigt slimfit och super snygga ska vi bli! :)

2012-02-16 @ 23:14:06
URL: http://anicay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0