Klädsug

Jag vet inte om jag har sagt det. Men jag har ju bestämt mig för att inte köpa några kläder eller skor denna månaden. Än så länge har jag inte brutit mot det. Men ni ska veta att det är svårt. Det är nu när man "förbjuder" sig själv att inte köpa man inser hur mycket man handlar varje månad. Jag har till och med betalat nästa månadshyra och har ändå rätt mycket pengar kvar. Men får se hur det går nästa månad, eftersom nu har jag ju spanat in massa kläder som jag vill köpa. Haha!

 

Lite smakprov vad jag trånar efter. Sitter och planerar veckans träning nu. Lika bra att boka in alla pass så man verkligen kommer iväg på dem. Ska försöka mig iväg på ett spinningpass imorgon igen, om jag vågar, haha! Det var ju sjukt jobbigt. Men kan 40-åringarna jämte mig så kan väl jag också? Om jag bara vill. På fredag blir det zumba med syrran. Jag har ju aldrig testat detta fenomen, men det verkar ju rätt skoj. Inte direkt min träningstyp, men har nog inte hört någon som tyckt att det vart tråkigt,

Strax sova. Imorgon öppnar jag fritids vid 06.00. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0