Helgen som var

Eller, det är ju fortfarande helg. I fredags var det after work med gamla godingar. De började på Hemma men vi som jobbade sent mötte upp dem på Pipes of Scotland. Där blev vi kvar ett bra tag, tillsist var det bara jag och Sine kvar och vi var inte alls sugna på att gå hem, haha! Så vi gick till O'learys och var där tills det stängde. Helt ok kväll!

Igår gick jag och Sara bort till Sanna. Det blev tacos, melodifestivalen och lite alkohol. Jag vet inte om jag har några åsikter om bidragen, inget direkt som föll mig i smaken. Sen tjötade vi på och strax efter 01 fick jag kasta in handduken för mina ögon höll på att slockna. Bussen hem blev det. Att det bara tar 6 min från Gräshagen, wow. Tar ju skitlång tid att gå.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väl kanske fortsätta lite på kursen. Eller baka nya knäckebröd, de gick åt som smör!

Bild från pineterest.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0