Fortfarande söndag

Precis som rubriken säger är det fortfarande söndag. Nu närmar det sig mot kväll. Jag är ledig imorgon också, vilket känns rätt skönt eftersom jag inte känner mig helt 100 för att jobba. Stupade i sängen innan och sov 3-4 timmar. Så nu tar det nog ett litet tag innan jag somnar. Blir nog lite filmmys här hemma strax.
Imorgon ska jag träffa Maja, skönt att ha lite socialt liv efter min snoriga helg. Sabina ringde innan och ville träna, jag känner bara big no, no, NO! Inte imorgon i alla fall, måste bli någolunda frisk innan vi kör igen.

Låga vita converse skall inhandlas till våren, så är det bara! När jag har lärt mig mer i bildbehandlingskursen ska jag göra snygga collage med grejer, åh vad kul det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0