Bon Jovi

Nu sitter jag här, vid datorn, och har precis börjat engagera mig i bildbehandlingskursen. Det är mycket nytt på en gång. Men jag tänkte att jag skulle försöka ta mig igenom lektion 1 idag i alla fall. Har ju inte så mycket annat att göra när man är förkyld och snorig. Just nu sitter jag och betar av videolektionerna. Tyvärr är mitt internet rätt segt och det tar en stund att ladda upp varje film för att slippa laggningar. Andreas skulle nog koppla in sitt internet sen, så det går lite snabbare. Men under tiden det laddar kollar jag in lite bloggar, det är alltid roligt. Tittade in i en blogg som tipsade om denna sidan: www.pinterest.com - har ni inte kollat in där innan så gör det! Den är på eneglska, men det är mycket roliga tips och idéer samt fina bilder. Själv hittade jag detta tipset som genast blev en idé inför nästa Halv åtta hos mig-kväll:


Foto från pinterest.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0