Betong

Nu när våren närmar sig så börjar jag bli pysselsugen igen. Tråkigt att man inte har en egen trädgård att fixa i. Men är sugen på att testa gjuta betong. Gör man små grejer antar jag att det funkar att göra på balkongen. Till påsk funderar jag på om jag ska testa göra betongägg. Har sett det på olika bloggar och på styleroom. De blir faktiskt jättefina. Tåls att tänka på.

Inne på att plantera lite i år igen. Allt som jag planterade förra året har dött. Men det var lite för mycket att hålla reda på. Tänkte nog köpa några snygga balkonglådor och plantera lite för att ha på balkongen. Det sköter ju sig bra självt där ute.

Mmmm, pysseltankarna rullar vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0