Zumba och pump

Efter många om och men fick jag med mig Sabina på både Zumba och body pump. Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och utmattad..och hungrig! Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, men funderar på att vara tråkig och gå och köpa mig lite god mat, se några avsnitt av prison break och bara slappa. Måste ju packa till kursern imorgon med och då är väl klockan minst 20 innan jag är klar, känns inte mycket idé att ge sig ut och göra något när man ska upp rätt tidigt imon med. Nä så får det bli. Vad ska jag äta då? Vääldigt sugen på Liban deli. Snäppet för långt borta egentligen, maten hinner ju kallna! Kanske något från wok och co. Blivit mycket kinamat det senaste, men det tröttnar jag ju aldrig på. Haha!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0