Valborg

Idag är det Valborgsmässoafton. Själv sitter jag faktiskt hemma. Har inte kollat på någon eld, grillat eller druckit öl. Känner mig seg och har mått illa i eftermiddag så jag höll mig hemma. Har lite avsmak för alkohol sen helgen då jag fick i mig lite för mycket. Just nu sitter jag här och har de rätt gött faktiskt. När man tränger ihop sig två stycken i en etta så är det ganska skönt att vara hemma själv ibland, haha!

Imorgon är man ledig, 1a maj! Tänkte starta dagen med lite träning, sen städa och tvätta och sen se vad dagen erbjuder!

Bjuder på en bild från helgen, när minnet fortfarande var kvar ;)





(Nej..jag kan fortfarande inte vända på bilden, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0