Pizzadeg

Var på ICA för en stund sedan. Jag gick dit för att få inspiration vad jag skulle laga till lunch idag, helst något som gick fort. Jag bestämde mig för pizza. Tog en sån däringa färdigdeg, för annars går det inte fort samt alla ingredienser som skulle vara på. Jag kommer hem, häller ut allt på bänken, för jag är så jävla hungrig!! Öppnar förpackningen till den färdiga degen och.. och inser att den är ner knökad i en konservburk! URG! Jag får helt enkelt öppna burken, medan jag gör det pyser degen ut och jag förstår att det här är inget roligt. Andreas har inte någon kavel ho sig, så jag tar en glöggflaska och försöker kavla ut deghelvetet, men den åker bara tillbaka till startposition hela tiden, vafan? Det hela slutar med att jag kastar degen i soptunnan och tar två tortilliabröd istället.

Betyg: 1 av 5 (enda pluset var att den tillhörande tomatsåsen var god)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0