Ops!

Nu har det varit mycket på gång, har inte riktigt orkat/hunnit skriva något. I helgen var jag på fortbildning, utomhuspedagogik, utanför Malmbäck. Mycket givande och roligt! Måndag var jobb och kvällsplanering och igår jobb och ute och firade en kollega som har fyllt 60. Väldigt skönt med sovmorgon idag, tog mig en promenad runt munken, har inté motionerat något sen i fredags, så det kändes skönt. Ikväll blir det nog lite träning i alla fall.

Jo, Annika, jag har instagram! Jag heter lindaalf där.. tror jag. Har inte använt detta så mycket, måste utforska det lite mer först :)

En bild från i helgen. Vackert.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jaa jag har allt hittat dig där, har frågat om jag får följa dig men du vägrar ju att acceptera!!;)



Kan du inte dra med mig på lite träning snart? Jag behöver en spark i rumpan nu!!:)

2012-04-25 @ 16:31:01
URL: http://Http://anicay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0