Netonnet

Nu har jag gjort en beställning på Netonnet. Det blev en kameraväska, minneskort och en locktång. Det brände lite när jag betalade men det var saker som jag behövde, åtminstone väskan och minneskortet. Nu måste jag lära mig kameran med. Får ta en liten promenad någon dag upp till stadsparken och lattja lite med kameran.

Idag blev det ingen träning eller promenad. Har haft det mesta mot mig idag tycker jag. Haft ont i halsen hela dagen. Efter jobbet mådde jag jätteilla och trodde jag hade åkt på magsjuka eller något, men det verkar lugnt. Sov 4½ timme när jag kom hem. Så var det med min tidiga dag, inget vettigt gjort. Känns ju sådär kul att åka på halsont lagom till att stegmätartävlingen på jobbet börjar. Haha! Men får ta igen det i helgen, höhö. Jag vägde mig faktiskt idag med. Tänkte att det kunde vara lite kul nu när stegmätartävlingen är igång, och sen väga sig när den är slut. Jag har faktiskt tappat 2,5-3 kg sen jag började träna i december. Känns bra eftersom jag inte har gjort mer än att bara träna, och det är inte i stora mängder heller så yes!

Min nya locktång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0