Munksjön

Nu på morgonen har jag tagit en promenad. Blev munksjön, som vanligt. Idag ska jag hålla mig borta från gymmet, har grym träningsvärk från både måndags och igår.

Idag tänkte jag komma iväg och sola lite.
Jag vet att det är baaad att sola solarie, MEN ska ju snart iväg till solen (Rhodos) och om jag fläker ut mitt vita skinn som inte sett solljus sen förra sommaren kommer jag definetivt bli en kräfta. Måste ju inviga min nya bikini också. Får ta en vattenpass på gymmet någon dag och se om den håller måttet, haha!

Appen heter Vintage camera. Kul att redigera bilderna direkt i iphonen.


Kommentarer
Postat av: Challe

Jävlar va snygg du e!!

2012-04-18 @ 15:09:31
URL: http://challej.blogg.se/
Postat av: Annika

Har du inte instagram? Mycket bra app som man också kan redigera bilderna och följa varandra! :)



Var på gymmet idag, blir de nåt mer pass i slutet av veckan elr?:)

2012-04-18 @ 22:50:24
URL: http://Http://anicay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0