Lördagkväll

Igår var en mycket trevlig kväll. Den började på Ica där jag och Anderas mötte upp Lager, Annelie, Sara och Anton. Vi köpte massa god mat. Killarna stod i köket och vi drack varsitt glas vin och tjötade undertiden. Maten blev inte klar innan vi skulle gå och bowla, men det gjorde inget. Bowla är sååå roligt! Det gick väl sådär för mig, men jag gjorde iaf en hel del strikear. Sara vann över oss alla. Sen gick vi hem och njöt av maten; rotfrukter, lövbiff, persilje- och vitlökssmör med grönsallad - yummiiiee!
Tack alla för en trevlans kväll!

Kommentarer
Postat av: william

låter som en bra kväll:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch's Eyes" Modell bilder dom jag har tagit på Louise:D

2012-04-01 @ 12:12:36
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0