Helg

Nu är det lördag, vilket innebär helg. Kort vecka med fyra arbetsdagar. Det blir min nästa vecka också. För på fredag har jag min lediga fredag. Tänkte försöka dra mig ut på en promenad runt sjön. Har faktiskt träningsvärk idag från body pumpen igår. Har inte haft det på ett tag när jag har kört, så ska försöka lägga på lite vikter nu hade jag tänkt. Men biceps, triceps och axlar känns omöjligt, så jäkla jobbigt! Haha, får satsa på rygg och ben istället.

Vid lunchtid kommer Erika till Jönköping på ett besök
, hon behövde komma ifrån Växjö, och det gör hon rätt i. Vi ska ta en sväng på stan, sen blir det hem och mellanlanda, göra sig i ordning och förfesta och sen ut och röja någonstans, haha!

En årstidstavla som jag hittade på pinterest.com.

Passar väl bra nu när vi har alla årstiderna på en och samma gång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0