Syjunta

Nu ikväll har jag och Sine haft "syjunta", haha! Alltså druckit kaffe, tjötat och virkat. Jag har ju gjort klart min vita mössa nu, ska bara sy fast en vit blomma också, men igår när jag var och handlade garn så fick jag tydligen tag på fel vit färg. Tråkigt. Så nu får jag åka dit och köpa nytt innan den blir klar. Det får bli på måndag eller något för i helgen ska jag ju till Göteborg. Bokmässa och spa-hotell med jobbet och sedan gbg city dag och natt med Maja. (Längtar till helgen!) Men på tal om mössor så hittade jag denna (se bilden) som jag tyckte såg lite rolig ut. Funderar på att göra en sån, frågan är väl om man kommer använda den, men har jag slitit med att göra den så får jag la använda den också! Haha! Bilden är lånad från Jarbo.se där det också finns en hel del gratis virk- och stickbeskrivningar för er som sysslar med sånt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0