Städat och handlat

Idag kan det ha varit den mest effektiva dagen i mitt liv, det känns så i alla fall. Jag har städat lägenheten och vart runt stan och handlat.

Jag har:
  • dammat möbler
  • tvättat
  • diskat
  • slängt kartonger och annat skräp
  • vart några rundor nere i källarförrådet med stolar och grejer
  • möblerat om lite
  • spraymålat ljusstakar
  • putsat fönster
  • dammtorkat golv

Sen när man väl har städat så är det ju kul att åka och handla lite, så det gjorde jag. Tog en sväng till IKEA, Biltema och Rusta. Plånboken blev liiiite tunnare men detta blev det:
  • Gul lampa att ha på pysselbordet, IKEA
  • Dokumentförvaring, IKEA
  • Pennförvaring, IKEA
  • Papperskorg, IKEA
  • Glödlampor till köket, IKEA
  • Canvas tavlor som jag ska måla, Rusta
  • Sprayfärg som jag använde till ljusstakarna, Biltema
  • Skoställ, IKEA
  • Hatthylla, IKEA
  • Glasburkar, IKEA
  • Närkorgar som förvaring


Det ser fortfarande rörigt ut på bordet, men
det är i alla fall en förbättring mot vad det såg ut innan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0