Second hand

Idag har jag vart borta på Erikshjälpen på Solåsen och fyndat lite. Alltid lika kul och gå och titta på grejer, där kan man verkligen hitta lite udda saker. Jag köpte väl inte jätteudda saker, men är nöjd :)
Det blev:
  • Ostbricka med tillhörande knivar, 45:-
  • 5-armad träljusstake, 25:-
  • Liten lila skål, 10:-
  • Träljusstake för stora värmeljus/blockljus, 5:-
  • Liten hjärtformad stekpanna, 10:-
  • Cerise tyg, 15:-
  • Trasmatta, 10:-
  • Röd servetthållare, 10:-
  • Stor vit kruka med ros på, 25:-




Träsakerna; ljusstakarna och servetthållaren, ska få nya färger, antagligen blir de vita. Tyget ska bli åtminstone ett kuddfodral till soffan. Krukan passar fins till min ny-gamla skänk, får dock se om jag behöver sparya den vit för nu var den nog lite vit-beige.
Sen kom mitt Panduro-paket idag, så det blir pyssel HELA helgen! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0