Ny hårfärg och mangosmoothie

Nu har jag varit uppe hos Sabina och färgat håret. Hon blev rödhårig och jag blev blond. Blond har jag väl varit hela tiden. Men jag har faktiskt fått en lite mer "naturlig" blond färg nu än den jag hade innan som var ungefär platinablond. Det tycker jag också är fint, men nu till hösten känns det bra att bli mer mörk i håret. Skulle kunna tänka mig att bli lite mörkare ändå, men det får jag nog grunda på lite...

Nu sitter jag här och avnjuter en god smoothie. Tänkte att jag skulle kolla in lite höstskor. Ååhh, det är ju så kul att köpa nytt! :)

Mangosmoothie

2 dl fryst mango (bäst om den fått tina innan, tycker jag)

3 dl mjölk

ca 1 dl mild vaniljyoghurt

Mixa i en mixer, drick med sugrör (viktigt!)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0