Lagerhaus

Suittit och spanat lite på Lagerhaus's hemsida nu, de har ju endel finfina grejer. 12 septemper öppnar deras webshop, men vi har ju Lagerhaus nere på stan. Då kan man ju hoppas att det finns grejer i webshopen som inte finns i butiken. Här är ett handplock av mina favoriter:

Prickigt är fint! Det är lite roligare att diska om man har en snygg diskborste.


Vit flätad brödkorg


Har fått lite dille på att kolla in kak- och tårtfat. Sällan man använder det dock, men de är så fina.
Jag ska nog se om jag hittar något fint kakfat på second hand.


Snygga salladsbestick.

Ännu ett kakfat, denna varianten är turkos.

Prickig förvaringslåda. Jag tror jag gillar grönprickigt!

Kokbokshållare, denna skulle jag köpa.. om det var vit. Men de kanske kommer i fler färger.

Snygga stearinljus, lite färg piggar upp ett rum.




Ugglor har kommit in i inredninsvärlden och jag gillart! Döfina är dem. Måste ha!


En kompis till den andra ugglan.

Bilder är hämtade från lagerhaus.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0