Helgen som gick

Har spenderat helgen i Göteborg. Det har hunnits med bokmässa, fin-middag, hotellfrukost, shopping, rödvin, fika, öl, tjejsnack m.m. En riktigt trevlig helg, superkul att komma ifrån Jönköping lite.

Bokmässan var faktiskt över förväntan. Jag har ju aldrig varit på den innan, men vad mycket det fanns! Nu vet man ju mer till nästa gång. Jag handlade två "kokböcker" och lite tidningar. Jag har ju ingen koll på skönlitteratur och sånt. Men nu i höst kanske jag ska ta och börja läsa lite. Ska bara hitta någon bra bok.

Hotellet var också över förväntan. Måste nog ta en tripp tillbaka någon gång i mitt liv. På lördagen kom Maja och hämtade upp mig så åkte vi ner mot avenyn och shoppade och åt lunch. Vi gick säkert på stan i flera timmar, men ändå hann vi inte titta i så många affärer, haha! Vi tog tid på oss kan man säga. Men vi hittade vad vi säkte; skor! Det blev även en blus, armringar, rött läppstift och en ljuskrona att hänga i fönstret.

Nu är det tillbaka i verkligheten, ta ett tag i och röja i lägenheten.. om jag orkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0