Söndagspyssel

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Var ute i Forserum och bytte torkarblad, damsög bilen och pappa tvättade bilen åt mig. Lite nytta gjord i alla fall. Sen har jag målat lite gipsfigurer. Jag märkte att jag måste köpa smalare penslar. Funderar på att köpa annan färg också, inte helt nöjd med den jag har.

Ingen bra bild på änglarna, men jag var inte helnöjd med dem (på nära håll) så det gör inget :) Avslutade med spraylack eftersom färgen jag målade med är matt, tog lite glitter på med, för det kan ju vara lite fint! Vet inte riktigt vad jag ska göra med figurerna, men det märker vi. Eller jo, de lila rosorna ska jag ha när jag dukar, det blir fint till mina beige tallrikar, tror ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0