Mej hjärta sparyfärg

Hobbysprayfärg är verkligen min grej nu. Man förnya så lätt med lite ny färg. Jag har några tankar vad jag ska göra, behöver bara en loppisrunda! Men min favoritloppis (egentligen är det en second handaffär) här i Jönköping har bara öppet tisdag, torsdag och lördag. Det tråkiga är att jag slutar rätt sent både tisdag och torsdagar. Men ska förhoppningsvis hinna dit en sväng på torsdag, för imorgon har vi APT och då är jag hemma rätt sent.

Lite saker som har fått nytt liv med sprayfärg:





Efterlyses:

Tips på affärer som säljer bra sprayfärg som är prisvärt! Jag har handlat min färg på Biltema, men de har inte de färgerna som jag söker.. Så tips tas tacksamt emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0