Myrorna

Igår var jag och Linda en sväng på Myrorna här i Jönköping. Lite spontanköp blev det. Köpte en virkad stor duk, men jag tänkte ha den i soffan som en pläd. Sedan blev det en stol, jag vet inte riktigt vart jag ska ha den. Antingen blir det till mitt blivande pysselbord eller så har jag den i hallen. Tanken är att jag ska måla om den och klä om dynan, den blir den nog finfin!

Här hänger min pläd för tillfället. Tänkte att jag ska sy lite nya kuddfodral till de där guld-kuddarna.
Det passar inte riktigt in med guld här tycker jag ;)



Min fina stol! Just nu händer det sjalar över hela stolen,
eftersom jag håller på att måla min furu-skänk vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0