Bokmärksänglar

Har suttit och googlat bokmärken. Finns inte så jättemycket, eller så söker jag på fel ord. Men åh vad fina de är. Jag älskar de gamla bokmärkerna. Kanske för att man känner lite nostalgi, även om jag inte var någon supersamlare, så hade man ju ändå ett album som liten. Åh, undrar vart det albumet är nu? Hade vart superkul om man hade hittat det igen, för de är ju så fiiina...

Ska väl se om jag hittar lite tomtebokmärken också. Men går nog gå till en bokhandel och köpa. Ska göra smällkarameller med barnen på fritids, men lite shabby chic inspiration, hoppas de blir fina. Kan bjuda på ett smakprov här sen.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi beställde jättefina bokmärken till fritids från lekolär. Ett tips bara, fast du har kanske redan köpt nu ;)

2011-12-10 @ 12:00:36
URL: http://frida.igefjord.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0